piątek, 16 listopada 2012

New Civilization Blues

Napisałem na fejsbuku,
jak wyjmować łuki z juków,
w Naszej Klasie przypomniałem
jak się w Dorci D. kochałem,
Mam opisy też na tlenie,
gdyż w opisach się nie lenię.
Tylko Twitter jęczy z braku,
tak
mi brak tych kilku znaków...

Płynie we mnie milion rzek
cywilizacji.
W rzekach płynie tylko ściek.
Abominację
czuję do siebie! Moja maksyma:
Jestem Cloaca Maxima...

Drukiem już się nie wydaję,
staromodne to zwyczaje.
Z braku głosu nie slamuję,
choć się w slamie nieźle czuję.
Geniusz mój szczególnej troski,
może być muzykiem boskim?
Bo to tylko szczęścia łut...
Ale
wcale nie znam nut...

Płynie we mnie milion rzek
cywilizacji.
W rzekach płynie tylko ściek.
Abominację
czuję do siebie. A moje motto:
...Nie ma motta. Wokół mnie błotto...

Życie mam realistyczne,
Zmarznę lub się mało wyśpię.
Bywa, nie jem, chociaż piję,
bo nie chlebem człowiek żyje.
Piszę bzdury i na blogach,
z Bogiem lub też mimo Boga,
tak ogólnie, w sumie prima
tylko,
sensu już w tym ni ma...

Płynie we mnie milion rzek
cywilizacji.
W rzekach płynie tylko ściek.
Abominację
czuję do siebie. A myśl przewodnia:
Teraz pić, wytrzeźwieć do dnia...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz